8 септември 2010 г.

- Българи, Юнаци! -


   Значи, по-принцип не гледам мачовете на така нареченият Национален отбор на България. Някак никак не го чувствам национален. След мача с Англия, в който успяхме да паднем само с 4 на 0, един колега сенегалец, който на български знае да казва само "кур за София" ми се оплаква: Абе как може да сте толкова слаби, вие Българите!? Беше разочарован човекът, защото беше заложил на победа за България. Да му се чудиш на акъла. Ясно е, че няма никаква представа какво представлява четата от келемета*, в която на вратата блести Михайлов III и която е вещо ръководена от баща му, Михайлов II. Този последният откакто управлява футбола в България постигна две неща: първо заприлича на прасе по външен вид и второ съсипа тотално клубния ни и национален футбол. Моят приятел, наивника, дори не знаеше  че най-добрият футболист на България за последните поне пет години, Бербатов, овреме се усети, заряза чалгаджийския купон на диджеи Мъро и Насо и въобще и не игра в този мач...
   Та значи оплака ми се този мой приятел, Омар се казва, че бил загубил пари. Шегувах се с него, подигравах му се лекичко, без злоба. С две думи забавно ми беше, пък накрая взе че ми стана малко мъчно за него и взех че му издадох тайната на несметното богатство. Тайната, която можеше да разори заложните къщи по цял свят. "Омар, казвам му аз, слушай, другата седмица България играе с Черна Гора в София, всички очакват да бием и коефициентите за Черна Гора са горе-долу същите като тези на България срещу Англия. Омар, викам му аз, ако искаш да си върнеш загубените пари, че и нещо за теб да изкараш, отивай и залагай за Черна Гора, по-сигурен мач от този няма, имаш време до вторник!" Някаква вътрешна увереност и интуиция, която рядко ме лъже ми го крещеше отвътре... Е, не ме подведе, дано този мой симпатичен приятел да ме е послушал. Други ден, като отида на работа ще се разбере. А иначе поздравления за храбрите черногорци, за които има толкова вицове в бивша Югославия...

* келеме - поле, празна местност. прен. човек който е празноглав.

Няма коментари:

Публикуване на коментар